Prelegenci

Temat prelekcji

Biznesowe perspektywy rynku.

Jak wygląda świat biznesu w naszej branży?
Jakie są problemy obecnego rynku?
Jak sprawnie funkcjonować w realiach zmian?

O prelegencie

Anna Gołębicka – Ekonomistka. Strateg komunikacji i zarządzania. Autorka wielu strategii komunikacji idei i produktu. Doradca zarządów instytucji (Narodowy Instytut Dziedzictwa, Departament Ochrony Zabytków, Muzeum Powstania Warszawskiego) i znanych marek (Gatta, Paged, Agata, Ochnik, Valeant, Grena). Od wielu lat jako doradca, strateg, negocjator i mediator związana z branżą medyczną . Często gości jako komentatorka w TVN24. Zarządzała marketingiem i rozwojem m.in. kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowy. Wcześniej związana z TVN. Doświadczenie strategiczne zawdzięcza długoletniej pracy jako dyrektor strategii (Martis, GREY Group).

Temat prelekcji

Nic nie zrobię z tym, czego nie mam, ale mogę w 100% wykorzystać to co posiadam – czyli o sztuce motywacji.

O prelegencie

Karol Bielecki – Polski piłkarz ręczny, grający na pozycji lewego rozgrywającego, reprezentant Polski, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wicemistrz świata z 2007, brązowy medalista Mistrzostw Świata 2009, brązowy medalista z Mistrzostw Świata 2015 w Katarze. W 2010 roku, podczas meczu z Chorwacją , w wyniku wypadku stracił oko. Jest jedynym na świecie zawodnikiem, który grał w piłkę ręczną bez oka, odnosząc sukcesy nieporównywalne z innymi. W 2016 roku pełnił rolę chorążego reprezentacji Polski podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro, podczas których został także Królem Strzelców rzucając 55 bramek.

Temat prelekcji

Technologiczna przyszłość rynku.

Jak sztuczna inteligencja i nowoczesne technologie wpływają na świat?
Jakie rozwiązania i kierunki czekają naszą branżę?

O prelengencie

Artur Kurasiński – Ex-startupowiec, tech-realista, przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów. Od ponad dwóch dekad obserwuje trendy technologiczne i społeczne, opowiadam o nich i je tłumaczy. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jed-nego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz branżowych nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Temat prelekcji

Handlowe realia branży

Czy cena jest najważniejsza?
Jak konkurować na rynku oraz pozyskiwać klientów innymi sposobami niż tylko ceną?

O prelegencie

Przemysław Kalski – Manager sprzedaży, handlowiec z natury. 30 lat zajmuje się sprzedażą, marketingiem, optymalizacją procesów sprzedażowych. Kontraktowy dyr. zarządzający, handlowy. Strateg biznesu. Fanatyk jakości obsługi klienta oraz skutecznego budowania przewagi konkurencyjnej. Zawodowy negocjator, trener biznesu. Autor książek:
„Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz”
„Negocjacyjny Błond”oraz unikalnych treningów umiejętności handlowych min: Sprzedaż Step_One.

Temat prelekcji

Jak budować silną markę w niepewnych czasach?

Jak wyróżnić się na rynku i pozyskać klientów?
Jak zwiększyć widoczność marki i pozyskać klientów?
Efektywność i planowanie- jak zarządzać małym przedsiębiorstwem?

O prelegencie

Karol Sadaj – Znakomity manager i marketingowiec, którego unikalne doświadczenie obejmuje zarówno świat tradycyjnych korporacji (m.in. Pepsi), jak i największych startupów technologicznych. Obecnie stoi na czele polskiego oddziału Aion Bank – pierwszego w pełni subskrypcyjnego banku. Wcześniej zasługą Karola było m.in. Zwiększenie ilości użytkowników Revolut w Polsce z 40 tysięcy do 1.2 miliona. Dwukrotne zwiększenie wielkości biznesu Ubera na polskim rynku. Z kolei w Google odpowiadał za doradztwo w zakresie internetowych strategii biznesowych dla kluczowych klientów z branż: motoryzacyjnej, farmakologicznej i FMCG. Dziś, oprócz rozwijania Aion Bank, Karol funkcjonuje jako mentor dla spółek technologicznych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, które stanowią dużą wartość dla każdego biznesu, niezależnie od jego branży i skali.

Nie czekaj,

spotkanie już za . .. ...

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Wydarzenie zakończyło się